vendredi 26 juin 2009

mon kit couleur d éte

PAGE DE TYFFANIE
PAGE D HELENE





PAGE DE YOHANN




PAGE D ALEXANDRA






PAGE DE CECILIA





PAGE DE KARINE










voila mon premier kit en collab avec mes copines de mon forum merci les filles pour se super projet.
http://www.4shared.com/file/112733267/1b01a629/MON_KIT_PAPIER_ELEMENTS.html
partie de karine:
partie de cecilia:
partie d alexandra:





































3 commentaires:

  1. Votre lien de téléchargement n'est plus valide.
    C'est dommage : le kit semble super.

    RépondreSupprimer
  2. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Uncategorized post on Jul. 07, 2009. Thanks again.

    RépondreSupprimer
  3. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 24 Jul [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 25 Jul [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    RépondreSupprimer